Rebranding Lekárne II.

Stále sa dajú veci robiť inak, a tak po príchode nového majiteľa sme pripravili aj nový rebranding lekárne, očnej optiky a nových ambulancií v košickom CASSOVARE.

Zadanie:  Napriek tomu, že od posledného redizajnu prešlo iba niekoľko mesiacov je tu nové zadanie! Aj to sa občas stáva, že vstupom nového partnera, spoločnosti AGEL, je nutné rebrandovať nielen lekáreň v košickom Cassovare, ale aj očnú optiku a nové ambulancie, ktoré sú v tom istom objekte, aj keď v inej jeho časti.

CCG: Keďže spoločnosť AGEL má vlastnú Corporate Identity, tak sme sa pri riešení zadania snažili nielen dôsledne dodžiavať parametre dizajn manuálu, ale aj využiť v ňom navrhnuté charakteristické grafické prvky (makrá). Tie sme umiestnili do spodných častí objektov lekárne, očnej optiky aj ambulancií. Celkovo sme sa snažili, aby grafické návrhy boli synergické a celková komunikácia v rámci Cassovaru bola ľahko identifikovateľná. V rámci zlepšenia komunikácie jednotlivých objektov v priestoroch Cassovaru sme navrhli   polep rámu schodiska eskalátoru a umiestnenie rohože s logom pred eskalátor vedúci ku ambulanciám na I.poschodí. 

Veď napokon výsledok posúďte sami!:-)

Fotogaléria

Referencia klienta

"Spolupráca so spoločnosťou CCG je veľmi kreatívna, čo ocení každý, pre koho marketing nie je len práca, ale doslova hobby. Okrem toho aktívni, nápadití, ochotní vyhovieť požiadavkám klienta - takí určite sú. Pokiaľ hľadáte práve tieto aspekty marketingu, ste na správnej adrese. Na projekte, ktorí realizovali pre Nemocnicu Košice-Šaca oceňujem najviac kreativitu, nápady, schopnosť spojiť niekoľko vecí do jednotného premysleného a pre konzumenta služieb zrozumiteľného celku. Nová lekáreň našej nemocnice v Cassovar Business Centre získala vďaka práci CCG moderný a kultivovaný vzhľad."

Mgr. Monika Murová
PR a marketingová manažérka 
Nemocnica Košice-Šaca a.s. 1.súkromná nemocnica