Online Marketing a Tvorba Webov

Online priestor je asi najdynamickejšie vyvíjajúci sa priestor na komunikáciu s cieľovým segmentom. Dôvodom je rastúca dostupnosť prístupu na internet, ale aj dynamicky sa vyvíjajúci sa hardware (tablety, smartfóny). Ruka v ruke s tým ide aj vývoj a kvalita prezentácie spoločností, či už prostredníctvom webstránok alebo formou špecializovaných aplikácii. Nehovoriac o prezentáciách na sociálnych sieťach.

WEBSTRÁNKY

Množstvo webstránok z roka na rok dynamicky rastie. Je to dané tým, že sa webstránky stali jednak finančne dostupné aj pre malé firmy (dokonca jednotlivcov), ale zároveň sú aj istou “povinnou jazdou” pri komunikácii s cieľovou skupinou. Veď kto dnes nemá webstánku, ako keby ani nebol. Mnohí z nás sa stretli s webstránkami, ktoré sa nám veľmi páčia, iné radšej aj hneď zavrieme. Naše zistenia ukazujú, že možstvo webstránok ani zďaleka nezodpovedá súčasným technologickým možnostiam. Jedným z príkladov sú neresponzívne stránky. 

Čo je to responzívna webstránka?

Jednoducho je to webstránka, ktorá je schopná prispôsobovať sa rozlíšeniu použitého hardwaru (smartfón, tablet, PC), ale pritom si čo najdlhšie zachovávať parametre dizajnu, ale aj užívateľského komfortu (veľkosť písma, čitateľnosť a pod.).

Príkladom môžu byť, okrem našej stránky aj stránky niektorých našich klientov (napr.: www.stabilita.sk, www.hotel-yasmin.sk, www.pyd.sk). Vyskúšajte si ich na mobilných zariadeniach.

Čo je ale ešte zarážajúcejšie, že napriek tomu, že webstránka je dnes jedným z kľučových informačných nástrojov pre cieľový segment, veľa spoločností si dá webstránku urobiť firmám, ktoré to možno aj programátorsky vedia (bohužiaľ nie je výnimočné, že ani to nie), ale o marketingu a teda aj o cieľovom zákazníkovi nemajú ani páru (česť vynimkám). Potom sa pokúšajú zachrániť situáciu PPC kampaňami, ale výsledok je mizerný vzhľadom na náklady na komunikáciu.

Máme aj osobnú skúsenosť, že sa náš klient rozhodol dať si urobiť webstránku “špecializovanej spoločnosti”. Po necelom polroku sme nakoniec stránku museli celú prerobiť, nakoľko sa sťažovali nielen ich zákazníci, ale aj tí čo na stránku prišli z nej hneď odchádzali, a to napriek obmenám textu a pod.

Dôležitou súčasťou online marketingu je reklama na prilákanie predovšetkým nových zákazníkov. Jednou z možností je PPC REKLAMA (pay per click - platba za klik). Výhodou PPC reklamy je predovšetkým jej cielenosť (samozrejme pri dobrej analýze!)

Ponúkame Vám:

  • analýzu internetového prostredia
  • vytvorenie samostatného dizajnu webstránky
  • vytvorenie originálnej webstránky zodpovedajúcej Vašim cieľovým zákazníkom od návrhu až po realizáciu
  • stratégiu a správu PPC kampaní (Google)
  • stratégiu a správu FB kampaní
  • vytvorenie a správu kompletných online kampaní
  • vyhodnotenie online kampaní

 

Poznámka

V prospech responzívnych webstránok hovorí aj to, že vyhľadavače (GOOGLE) budú preferovať vo vyhľadávaní weby optimalizované pre mobilné zariadenia. Viac sa môžete dočítať v článku "Google urýchly načítavanie mobilných stránok" a "Google začal vo vyhľadávaní preferovať weby optimalizované pre mobily".

Zaujímate sa o online marketing či web?

Bez obáv nás kontaktujte. Stretneme sa s Vami a pripravíme Vám riešenie, ktoré bude plne zohľadňovať Vaše potreby a finančné možnosti. Objednajte si konzultáciu.

Otestujte marketingový potenciál firmy

Jednoduchým testom zistíte, ako je na tom Váš marketing. Jeho vyplnenie zaberie menej ako 5 minút a výsledky dostanete po jeho vyplnení do mailu. Zistite si to malou analýzou.